domingo, 8 de julho de 2012

SATURDAY NIGHT WITH KUNG FU BROTHERS! (NOITE DE SABADO COM IRMÃOS KUNG FU!)

Parece que foi ontem, mas em 27 de Novembro de 2005, Thiago Silva, hoje discípulo de Si Fu Julio Camacho com o nome Kung Fu de "Moy Chi Yau Si", foi admitido na Família Moy Jo Lei Ou.

It seems like yesterday, but on November 27, 2005, Thiago Silva, now a disciple of Si Fu Julio Camacho like me, ​​with the Kung Fu name of "Moy Chi Yau Si" was admitted into the Family
Quase um ano depois, numa manhã de Sábado, enquanto eu fazia uma prova de Espanhol Instrumental na faculdade, Thiago Silva apresentava a Familia um de seus melhores amigos, e aquele que se tornaria um dos discipulos mais próximos de Si Fu, Carlos Antunes "Moy Shan Si".

Almost a year later, a Saturday morning, while I was doing a test of Instrumental Spanish in college, Thiago Silva presented tto the family one of his best friends, and who was going to become one of the closest disciples of Si Fu, Carlos Antunes "Moy Shan Si. "

Chi Yau Si's second daughter's Birthday Party!

Na noite do último Sábado, pude estar mais uma vez junto desses dois caras que hoje posso dizer que são dois dos meus melhores amigos. Thiago Silva "Moy Chi Yau Si" ao meu lado, recebeu a mim, Carlos e sua futura esposa Luciana para a festa de sua segunda filha e minha afilhada : Layla!


On the evening of last Saturday, I was once more with these two guys who now can say they are two of my best friends. Thiago Silva " Moy Chi Yau Si" beside me, welcome me, Carlos and his future wife Luciana for the celebration of his second daughter and my goddaughter, Layla!

No video abaixo, a filha mais nova de Si Fu de verde, Julinha, e a filha mais velha de Ci Yau Si , Laurien, convidam a todos para visitar o Blog!!rsrs

Below, wearing green, Si Fu´s younger daughter Julia, and Laurien , Moy Chi Yau Si's older daughter.
 

O aniversário foi da onipresente Galinha Pintadinha!rs Toda a festa foi feita pela esposa de Chi Yau Si, Vanessa Jabour, e sua irmã e sócia, Viviane Jabour.

The party was all made by his wife, Vanessa who works with this kind of art with her sys Viviane.
A arte das duas é impressionante! Para contratá-las, entre em contato clique AQUI! 
A aniversariante do dia, não queria vir no colo do padrinho!! rsrs

Layla now has two years old, but still does not like me!! Oh man! lol
Mas com a ajuda do meu bom amigo e irmão Kung Fu ela cedeu e posou (ou não) para a foto..rsrs

Only with the help of my good fella and kung fu brother, her daughter accepted to stay with me for a photo!lol


THE DISCIPLE OF MASTER JULIO CAMACHO
Thiago Pereira "moy fat lei"
moyfatlei.myvt@Gmail.com